Každý klient je jedinečný
Každý projekt je unikát

Česká spořitelna: Strategický program Banka první volby

Aktivní účast při vytváření a realizaci strategického programu České spořitelny - Banka první volby.

Popis: Hlavním cílem projektu bylo akcelerovat obchodní výsledky společnosti. Součástí projektu byla analýza trhu, potřeb zákazníků a vytvoření následné strategie implementace výsledků a doporučení do obchodní strategie a činnosti banky. Součástí programu byla série intenzivních workshopů na úrovni představenstva České spořitelny s cílem stanovit strategické cíle programu.

Výstupy zahrnovaly:

  • Vytvoření téměř 70 konkrétních projektů vedoucích k naplnění cílů
  • Konkrétní změny v oblasti firemní kultury banky podporující motivaci zaměstnanců a vytvářející podmínky k naplnění strategických cílů
  • Systém workshopů a pracovních setkání vedoucích k implementaci změn napříč bankou (šest úrovní řízení a více než 600 poboček a obchodních míst)
  • Interní komunikace programu – napříč bankou, respektive cíleně pro konkrétní skupiny zaměstnanců a managementu

Hlavní činnosti: Poradenství, podílení se na přípravě programu, formulace strategie a pozicioningu banky, analýza dat a jejich vyhodnocování, příprava workshopů a jejich facilitace, příprava manažerské konference s tématem Banka první volby, interní komunikace, podílení se na změnách procesů a jejich managementu, projektový a event management.

Realizace: Na strategickém projektu Banka první volby jsme intenzivně spolupracovali v letech  2006-2007.