Každý klient je jedinečný
Každý projekt je unikát

Česká spořitelna: Spořka Tour – Roadshow a představení nové strategie firmy zaměstnancům

Kreativní řešení a komplexní zajištění šesti regionálních akcí pro cca 4000 zaměstnanců České spořitelny.

Popis: Kam směřuje firma, pro kterou pracuji? Co můžu v příštích létech očekávat? A co v příštím desetiletí? Uděláme pár powerpointových prezentací, svoláme konferenci, na pódiu vystřídáme 5 až 15 manažerů, dáme to na intranet a máme hotovo. A pak se divíme, že už za týden později si nikdo nic nepamatuje. Anebo to uděláme jinak? Pohledů dopředu si každý zaměstnanec užil nespočet. A co takhle pohled zpátky? Přenesme se třeba do roku 2025, usaďme se pohodlně do obýváku, zapněme si televizor a večerní program začneme – třeba hlavními zprávami. Dozvíme se, že právě dnes slaví největší banka na trhu 200 let svého působení a dosáhla svého klíčového strategického cíle. A jak se k němu dopracovala? To nám už řeknou hosté ve studiu. Třeba generální ředitel anebo další členové vrcholového vedení, které si moderátorka zpravodajství Daniela Písařovicová nebo Jolana Voldánová zve do studia. K tomu trochu v nadsázce natočené futuristické televizní reportáže, obří televizní studio s dekoracemi na obřích scénách obřích hal, kde se akce uskutečnily. Šest akcí, pět měst, bezmála 4000 hostů. My jsme se u toho bavili a podle zpětné vazby zaměstnanci Spořky taky. A jaký byl výsledek? Nadprůměrné hodnocení a to, kam firma směřuje a co chce dosáhnout, o tom se mluví snad dodnes.

Hlavní činnosti:

  • Navržení konceptu eventu a scény
  • Vytvoření vizuálu Spořka Tour 2025
  • Příprava scénáře a obsahu rozhovorů
  • Natočení sedmi futuristických profesionálních zpravodajských reportáží 
  • Vytipování jednotlivých lokací podle zadání klienta
  • Příprava grafiky, televizních znělek, jinglů, voice-overů apod.
  • Produkční zajištění 6 akcí v 5 městech během 5 týdnů
  • Řízení dodavatelů
  • Finanční řízení akce
  • Branding místa konání akce
  • Zajištění fotodokumentace včetně výroby krátkého videodokumentu - ke shlédnutí zde: https://youtu.be/rrS23TizWfU

Realizace: V termínu od 19. 10. do 22. 11. 2016 se uskutečnilo celkem šest akcí v pěti městech – v Praze, Plzni, Ostravě, Brně a Hradci Králové.
Oficiální část programu probíhala od 18.00 do 19.30 a poté následoval raut a prostor pro volnou diskusi.
Počet hostů na akcích byl 450 až 1100 v závislosti na velikosti regionu.
Bavilo to hosty, management na pódiu i nás.