Každý klient je jedinečný
Každý projekt je unikát

Česká spořitelna: Interní televizní kanál CS Live

Vytvoření konceptu, zajištění startu a fungování interního televizního kanálu CS Live.

Popis: Myšlenka vytvořit interní televizní kanál vznikla v kontextu růstu nároků na efektivní přenos informací uvnitř firem, a to bez dalšího zvýšení informační zátěže zaměstnanců.

Interní televizní kanál České spořitelny CS Live měl od začátku dvě hlavní ambice - zkrátit čas potřebný pro příjem informací zaměstnanci a zvýšení atraktivity interní komunikace. Technicky jsme k účelu vysílání  využili firemním intranet, koncepčně formu streamových videí. Nejdůležitější částí projektu projektu bylo zajištění správného obsahu, atraktivní formy a pravidelné aktualizace, což jsou klíčové atributy k vytvoření a udržení sledovanosti.

Vytvořili jsme model pravidelného zpravodajství z virtuálního studia, kde moderátor pravidelně informuje o  nejdůležitějších událostech v bance. Vedle zpravodajství jsme vytvořili chronologicky i tematicky členěný archiv. Kanál CS Live se během ročního provozu stal nedílnou součástí interní komunikace s pravidelnou sledovaností ve stovkách až tisících vstupů.

Hlavní činnosti: Vytvoření konceptu televize, zajištění obsahového členění videí, virtuálního studia, znělky a zajištění moderátora.  Součástí propagace byl slavnostní event k odstartování televize a interní komunikační kampaň.  Zajišťujeme kompletní přípravy scénářů zpravodajských relací, komentářů a spojovacích textů, produkci videí na klíč, zajištění redaktorské práce při rozhovorech s představiteli banky či jejího okolí a další.

Realizace: Televizní kanál CS Live jsme spustili v březnu 2012. Do konce roku bylo odvysíláno přes 200 videí a 12 zpravodajských relací. S produkcí se počítá i do budoucna.