Mediální požáry hasíme v zárodku
Jsme DDeM – Effective Communication Management

logo

Krizová komunikace

Krize, ať už skutečná, nebo jen ta „mediální“ dokáže během velmi krátké doby poškodit dlouhá léta pečlivě budovanou pověst firemní značky i jednotlivce. S často fatálními důsledky pro business či kariéru. Převážné většině krizových situací lze přitom předejít.

  • Abychom nemuseli hasit mediální požáry, zaměřujeme se na jejich možná ohniska. Specializujeme se na tvorbu systémů prevence, které odhalují krizové momenty ještě v době před jejich vznikem.
  • Náš Early Warning Systém vychází z pravidelného monitoringu tisku, analýzy chování konkurence, změn trhu, legislativy, postojů zákazníků i široké veřejnosti. Dokážeme tak s předstihem zachytit signály potenciálního problému a eliminovat riziko krize v samém zárodku.
  • Řada krizí spočívá v podcenění rizika a nepřipravenosti firem reagovat na vzniklý problém. Našim klientům vypracujeme účinná pravidla krizové komunikace i systém školení. Díky tomu mohou v budoucnu řešit rizikové situace efektivně a hlavně včas.
  • A pokud nastane skutečná krize, pak máme k dispozici dostatek zkušeností, scénářů i kontaktů, jak minimalizovat její dopady. Nebo krizi rovnou obrátit v přednost.
  • Krize se blíží obvykle v okamžiku, kdy slyšíme: „Zatím je to dobré, nikdo si ničeho nevšiml“, nebo: „Krizovou komunikaci teď nepotřebuji, ozvu se, až budeme skutečně v krizi!“